Gå med din læge

Der er nu givet grønt lys for at Hjerteforeningens lokalforeninger kan genoptage udendørsaktiviteter og vi glæder os til at byde velkommen “ud af isolationen” til en rask gåtur sammen med vores læger. Der gælder dog stadig de almindelige restriktioner, som myndighederne påbyder og som vi kender så godt efterhånden (beskrevet detaljeret i indlæg af 20. maj) – om forsamlingsforbud på mere end 10 personer, 2 m afstand, hoste i ærmet m.v. Hvis vi bliver mere end 10 personer, opdeler vi i hold og tager afsted med 10 min. mellemrum. Vi sørger for at der for alle vil være mulighed for at kunne komme i kontakt til lægen.

Hver lørdag i lige uger mødes vi og går en tur i ca. 1 time i Fælledparken. Der er altid en læge med, som man kan stille eventuelle spørgsmål til. Der er 2 ruter på hhv. 5 km og ca. 3,3 km. Vi holder opsamlingspauser undervejs og det er muligt at “slå” et par genveje. Alle er velkomne og vi glæder os til at se jer til en hyggelig lørdag formiddag. Tag gerne en ven eller pårørende med.

Følg os på Facebook city/Østerbro

Praktiske oplysninger