<>Facebook logoIkon-TelefonSlice 1HF Logorip_downSlice 1Slice 1

Hjerteforeningen København K/Ø

Hjertecafé med foredrag: Lev hjertesundt – nemt og enkelt

Glem alt om slankekur og strenge diæter. Det er livsstil-
ændring som virker på den lange bane.

Hjerteforeningens diætist, Lotte Juul Madsen, fortæller hvordan du spiser hjertesundt og kan dreje dine vaner i en sund retning.

Det handler om at gøre den sunde løsning til den lette løsning, ved at indrette dine omgivelser så de fremmer det hjertesunde valg.

Du får tips til hvordan du spiser mindre portioner mad uden at føle sult.

Du hører om hvordan du kan spise sundere uden at lide savn, hvordan du bremser din sukkertrang og får snøret træningsskoene. Måske er løsningen et spørgsmål om at spise på en anden tallerken, stille frugten et nyt sted eller vælge slik i papir.

Tricks der vil gøre det nemmere for dig selv og din familie at leve hjertesundt.

Alle er velkomne og arrangementet er gratis. Det kræver ikke tilmelding.

Lokalforeningen byder på kaffe og frugt/kage kl. 16.00. Foredraget starter kl. 16.15.

Hjertecaféen på Østerbro er et månedligt mødested for borgere med hjerte-kar-sygdomme eller pårørende til hjertesyge og hvordan det håndteres samt udveksle erfaringer med hinanden.

Praktiske oplysninger

Østerbro Sundhedshus